Зустріч директора КК «ДОМКОМ НІКОПОЛЬ» з мешканцями (15.07.2015р.) - Домком Нікополь
19179
post-template-default,single,single-post,postid-19179,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Зустріч директора КК «ДОМКОМ НІКОПОЛЬ» з мешканцями (15.07.2015р.)

Зустріч директора КК «ДОМКОМ НІКОПОЛЬ» з мешканцями (15.07.2015р.)

15 липня 2015 року відбулася зустріч мешканців багатоквартирних житлових будинків № 100, 101 (3,4), 109, 110, 111, 112 на мікрорайоні Ізюмській з директором ТОВ «КК «ДОМКОМ НІКОПОЛЬ» Яблоковим Андрієм Олександровичем.Тема зустрічі – новий тариф і графіки виконання послуг, проблемні питання, що хвилюють мешканців.

Активісти-жителі запитували про розмір оплати за надані послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, про перелік наданих послуг, порушували проблемні питання будинків та ін., отримували на них відповіді та роз’яснення.

Яблоков Андрій Олександрович звернув увагу мешканців на те, що послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій нараховуються кожного місяця але мають різну періодичність виконання. Було повідомлено, що всі роботи проводяться згідно графіків виконання робіт. Наприклад: послуги прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель (1 раз на рік), дератизація, дезінсекція (2 рази на рік), поточний ремонт системи холодного водопостачання, системи водовідведення. зливової каналізації та системи центрального опалення (1 раз на рік) і мають різну періодичність.Яблоковим А.О. було надано пояснення, що кожна стаття тарифу буде підкріплена грошовими коштами і якщо з якихось суб’єктивних чи об’єктивних причин послуги не будуть надані, отримані кошти будуть перекинуті на інші види робіт.

Одні з самих наболівших питань – це ремонти шиферних та м’яких покрівель, ремонти внутрішньобудинкових систем водовідведення та систем холодного водопостачання, системи центрального опалення.

Питання, що перебувають в межах компетенції ТОВ «КК «ДОМКОМ НІКОПОЛЬ» було взято на контроль для подальшого їх вирішення. З інших питань було надіслано листи відповідним службам для розгляду та вирішення проблем. 

Дискусія була гострою, але конструктивною. В більшості мешканці результатом зустрічі були задоволені.

Шановні мешканці багатоквартирних будинків, керівництво ТОВ КК «ДОМКОМ НІКОПОЛЬ» налаштоване і надалі продовжувати зустрічі з вами. Звертайтеся і ми спільно призначимо зручні для вас дати та час зустрічей.

 {gallery}zustrich/15.07.2015{/gallery}